DÄR JAG TRIVS SOM BÄST

My hair is a big big mess. Längtar inte tills imorgon då jag ska försöka reda ut det på ett eller annat vis för då ska jag ha lockar i håret eftersom jag ska vara lucia.
Vad har hon nu gjorde med sitt hår undrar ni då? Jo, jag har haft dansföreställning. I jazzen hade vi stora tupperade bollar på sidan av huvudet med silver-spary i. Riktigt coolt men mindre coolt nu efteråt.
Dansen gick iallafall super och jag satte allt. 3 föreställningar och jag njöt varenda minut. Det är detta jag vill hålla på med! Den dag jag slutar dansa har det hänt något galet. Då behöver jag hjälp. 

Nu tänkte jag att jag skulle ta och kolla på idol finalen och sen tänkte jag ta igen några av veckans paradise avsnitt som jag inte hunnit se ett enda av. Vecka 49 har verkligen varit den värsta veckan på länge. Har verkligen stressat sönder om man kan uttrycka sig så. Inte bra nånstans!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0