Dan före dan före doppare-dan

Nu är äntligen jullovet här! Inte en dag för tidigt kan jag lova. Idag har jag hunnit med att handla klart nästan alla julklappar. Endast en kvar tror jag och den fixar jag imorgon :D Förövrigt så har jag spenderat mestadels av kvällen framför datorn men jag har även hunnit med att slå inte lite julklappar och kolla på morden i sandhamn. Riktigt skön kväll med andra ord. Juste föresten, får ju absolut inte glömma att jag efter ca 1 timmas tänkande att "jag ska snart" så tog jag äntligen tag i och började med hemtentan och vips så va nästan en hel sida fylld av konstiga ord så som energikvalitet och verkningsgrad. 

Nu ska jag nog ta och röja upp lite här på mitt rum då någon slängt en massa kläder på mitt golv.. Undre vem? Sen ska jag slänga mig i sängen och soova och njuta över att jag förhoppningsvis har sovmorgon imorgon. Ska nämligen spendera morgondagen med Lina,Liza och Bea och frågan är ju vilken tid det blir. Sånt som märks helt enkelt ;) 

Slänger in en bild på systern från 6 November

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0