Christmas

Dagen med flickorna har inte varit annat än toppen. De sista julklapparna inhandlades och en fika på cafe kannan togs. Det var hur mycket folk som helst på gatorna. Inte varje dag man ser det här i lilla Västervik. 

Kvällen har spenderats på mysigaste sett då en massa paket blivit inslagna,granen har blivit pyntad och julklappsspel med familjen har spelats. Har även hängt med lite halvt i bingolottos uppersittarkväll. Eller ja, snarare så har jag sprungit dit när det har varit bingo. Det är ju det enda roliga,haha 




Bilder på några av alla de julklappar jag slagit in nu ikväll. + bilder på våran inte allt för fin gran. Men gran som gran. Bara jag har en julgran så är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0