VIMMERBY




| Shorts- veromoda för ynka 60 kr"Nagel-penna" till fransk manikyr- veromoda för 100kr|

Det blev tillslut en liten tripp till Vimmerby. Det skulle inhandlas en lampa och så skulle vi kika efter ett nytt skrivbord till mig. Det blev även att vi gick i några av de få kläd-affärerna där också. Som ni ser så fick jag med mig ett par grejer hem. :) Vi fikade också på ett mysigt fik och sen bar det av hemmåt igen. Jag har lovat Cathrine att fixa en ny bloggdesign till henne så jagfår väl sätta igång med den nu snart.

Vad hittar ni på en lördag som denna? :)


Kommentarer
Postat av: kajsa

är dom där pennorna bra? :D har kollat på såna flera ggr men aldrig köpt någon!

2010-08-22 @ 21:36:21
URL: http://fraknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0