I LOVE THE WAY YOU LIE

Tjena snyggingar!
Jag har precis landat här hemma igen efter en sväng med mamma i stan. Jag skulle egentligen inte köpa någonting.. Men jag hittade 2 par skor , ett par solglasögon och en skinnjacka som så fint fick följa med hem hit.  Riktigt nöjd är jag iallafall.


| solglasögon- Lager 157 |


| Skor- Team Sportia |


| Skor- Team Sportia |


| Jacka- Lager 157 |
Bilden ger inte jackan rättvisa för fem öre. Mycket snyggare på och i verkligheten! :)

Nu kurrar magen så antar att det är dags för lite mat snart. Hör allt att mamma håller på i köket ;)


 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

riktigt fin blogg! :D

hur är det med dig? :)

2010-08-11 @ 22:31:06
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0