T H U R S D A Y

Denna torsdag började med att jag mådde hur illa som helst så att jag skulle få i mig någon frukost var inte ens att tänka på. Tog bussen till skolan där dagen börjades med Samhällskunskap och efter det Svenska. Sen en vääldigt lång håla då vi hade lunch + att våran idrotts lektion var inställd som vi skulle ha där efter. Men det blev att spela lite kort och prata en hel del med några stycken ifrån klassen. Fin fint! Sen var det dags för den fruktade naturkunskap lektionen med Natalia men det gick faktiskt riktigt bra. Kanske blir det där bra tillslut? Dock så kan det ju vara en fördel om man förstår vad läraren säger..  Sen skulle vi egentligen haft datorkunskap men den va inställtd så vi slutade vid 14 idag. Jag gick ner en sväng på stan i väntan på att min buss skulle gå. Inhandlade enast en snygg ögonskugga ifrån H&M men det är ju alltid något, hehe 

Här nedan ser ni morgondagens schema. Kan tyckas vara en härlig dag för dem som bor i stan med sovmorgon och sen håla i 3 timmar men för oss som måste åka buss är det mindre härligt.. Vad tusan ska jag göra i 3 timmar :O Aja, det löser sig nog ;)  Nu tänkte jag fixa lite till ett inlägg som kommer upp här lite senare ikväll.

Ha det bra så länge!




                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0