SISTA DAGEN PÅ MATTEKURSEN

Hej på er! :)
Idag var sista dagen på mattekursen inför gymnasiet. Skönt men även lite sorgligt. Läraren jag haft har varit så himla bra! Tycker hon kan va lärare sen när vi börjar gymnasiet också! xD 
Vi hade ett litet sluttest idag också, bara för att vi själva skulle se om vi lärt oss något. Det gick helt okej faktiskt, bättre än jag väntat när jag gick ut ur klassrummet efter att ha gjort provet.
Sista timman hade vi en tävling mellan grupperna och självklart vann min grupp, Go sunshines! haha

Ikväll ska min familj till Karins familj och äta och så. Fiiint! Innan dess vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Blir antagligen datorn ett bra tag ;)

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0