RIGHT NOW

Tjena tjena!
Hann inte med något inlägg igårkväll då jag var så gott som död när jag kom hem efter skolan och när jag vaknat till lite åkte vi på middag hos min moster som egentligen skulle varit grillfest, men tack vare vädret gick det ju inte att grilla.. Typiskt! Jag hade bara 2 lektioner igår i skolan. Först engelska (som jag hann i tid till, bussen var som tur inte försenad,yes!) och sen ca 3 timmars håla och sen tillsist en samhällskunskaps lektion på det.Sen slutade vi och då åkte jag och handlade med min moder och sen hem. Sjukligt vad trött man blir av den där skolan asså.. Mycket skönare med sommarlov! hehe

Den här soliga lördagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra med.. Jag ska ta det riktigt lugnt iallafall.




Kommentarer
Postat av: frida

sv: thanks darling! men är de nån som är snygg är det ju du! :*

2010-08-28 @ 16:27:00
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0