RAIN

För bara en liten stund sen så öppnade sig himlen precis och det bara öste ner regn här. Åska gjorde det också. Fy vad jag hatar det alltså. Speciellt när man tror att blixten ska slå ner i huset vilken sekund som helst. Men jag klarade mig som tur var,hehe
På tal om något annat så är det min farmors föselsedag idag så denna söndag har spenderats för att fira henne med god mat och tårta :) Mums! Det är så himla skönt nu innan alla läxor och prov och sånt har hunnit dra igång och man faktiskt kan ta det lugnt och vila i helgerna. Sen lär man ju sitta med näsan i en massa böcker och skriva en massa uppsatser och sånt. Asså gud, jag vill verkligen inte att det ska bli sådär himla stressigt som det var i slutet av nian då vi hade alla nationella prov och vi åkte till både polen och tyskland så att man fick slita som ett djur för att få allt färdigt i tid. Jag kommer ihåg att jag satt uppe över midnatt och gjorde klart de sista arbetena dagen innan vi drog till tyskland. Usch, ryser seriöst när jag tänker på det där. Jag var så sjukt stressad då alltså och jag kommer seriöst inte klara av det en gång till. Att känna att tiden verkligen inte räcker till. Men vi får hoppas att det går bra. :)

Nu ska jag redigera lite bilder som jag knäppte förut på regnet, tror det kan bli riktigt häftiga foton. Ni får se snart, hihi



En bild från förut när det verkligen öste ner, shit asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0