NEW DESIGN

Japp, ni ser precis rätt. Helt ny design här på bloggen. Ny header och hela baletten. Rätt så fint tycker jag fakiskt. Eller vad säger ni? :)
Blev att jag gjorde en ny design till mig själv istället för till systern haha. Får göra en till henne någon annan dag. Nu ska jag snart gå och borsta min tänder och sedan ska jag plocka fram SATC-boxen. Tycker att det är riktigt sorgligt att jag snart sett alla säsonger. Vad ska man göra sen när man har tråkigt liksom?? :( Jag får väl helt enkelt hitta mig nån ny serie att nörda. Kanske One tree hill eller Grey's Anatomy? Två riktigt bra serier som jag älskar. Så vem vet, någon av dem kanske det blir sen ;) Dock så slår ingen serie sexandthecity!
Under kvällen har jag även målat mina naglar lila med några blommor på. Snyggt!

Aja, dags för tandborstning.

Vi hörs imorgon.

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0