MATTE

Nu har jag precis dragit på mig myskläderna efter en hel dag med matte. Klockan ringe 06:00 imorse och då var det bara att ta sig upp och hoppa in i duschen. Inte det lättaste efter ett sommarlov med sovmorgnar till 10-11 varje dag kan jag säga.. Men jag lyckades, och jag tog mig ner till busshållsplatsen i tid så att jag hann med bussen till och med ;)
Matten är väl helt okej. Inte det roligaste att spendera sin sista sommarlovs vecka på kanske men jag tror att jag kommer ha mycket nytta av det sen när den "riktiga" skolan drar igång. Så jag får stå ut ;) Jag hade dock hoppats på att kanske träffa och lära känna nån som ska gå samhäll-ekonomi där men icke, inte en endaste "samhällare" i min grupp :(

Jag är sjukligt trött nu asså och alldeles snurrig i huvudet efter för mycket matte, haha

Men ni får ha en bra kväll! Puss♥


-Drar till med en gammal bild från 7 april bara för att inlägget blir så tråkigt utan ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

yesbox! tack så jätte mycket :DD

2010-08-16 @ 20:27:09
URL: http://fraknar.blogg.se/
Postat av: IDAA

svar: hihi, den är bäst! :D

nej då, jag är bara jävligt trött och seg.. duvet som vi tjejer kan vara ibland ;) höhö

2010-08-16 @ 21:06:35
URL: http://idaemeliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0