LINDIWE

Idag har jag suttit och pillat på en ny design. Är alldeles trött i huvudet av alla koder och shit men det får jag ta. Jag är iallafall hyffsat klar med den nu så den får hoppa in här på en gång. Har lite små ändringar kvar men det tar jag och fixar så småningom. :)
Tog bussen in till Lindi vid halv 3 och vi begav oss nästan med en gång ner till stan. Jag var tvungen att fixa 2 presenter till morgondagen då jag ska på födelsedagsfest hos Becka och Ela :) Sen köpte vi Ben&Jerrys innan vi cyklade hem och satte oss och kollade på SexAndTheCity (nördar, vi vet!;)). Sen tog jag bussen hem och åt lite och sen dess har jag mest tagit det lugnt och fixat lite mer på designen.

Fin dag med andra ord! :) 


 Du är bäst Lindiwe!♥


Kommentarer
Postat av: Lindiwe :D

tack för en härlig dag :)

jag älskar dig

2010-08-06 @ 13:52:22
URL: http://lindiwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0