INFLYTTNINGSFIKA

Är hur trött som helst nu. Den där matten tar död på mig alltså. Men det är faktiskt lite kul också ;) det är ju inte bara att sitta och räkna i böckerna hela dagarna utan vi gör mycket annat också, hehe
Men det ska bli skönt att börja skolan sen och ha lite andra lektioner än matte hela dagarna xD
Jag ska nog snart gå och lägga mig tror jag, kanske tar och kollar lite SATC innan ;) (som vanligt)

Juste förresten, bloggade ju ingent igår, direkt efter matten åkte jag till Gamlby och träffade min otrligt saknade Frida♥ Evigheter sen vi träffades sist så det blev snack i määängder! haha sen jag kom dit till jag åkte hem, haha Du är för bra! <3 Och idag efter matten åkte jag också till gamleby fast denna gång till Karin på inflyttningsfika som jag skrev imorse. Där fanns ett helt gäng brudar som var länge sedan man såg sist. Så det va nice :) Efter det kom min syster och hämtade mig( som förövrig tog körkort idag så grattis till henne♥) och vi åkte hem hit och sen dess har jag tagit det allmänt lugnt ,hehe

Dags för lite SATC ;)
Puss


Jag och Karin,haha, skön bild ju. shit vad små vi ser ut! haha Ja, alltså bild är rätt gammal som ni kanske förstår, haha

 


Kommentarer
Postat av: frida

hihi ja har saknat dig till tuuuusen! <3

2010-08-19 @ 22:46:30
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0