HOME

Nu är jag hemma ifrån Karin. Det bjöds på otroligt god mat (som vanligt) där och vi dammade även av lite filmer från när vi var små. Åh va jag älskar att kolla på sådant. Så ja, efter bara en liten stund satt vi alla i soffan och skrattade åt oss. Speciellt mig, haha Ja, alltså jag och karin har kännt varandra i stort sett sedan jag föddes. Så vi har ju en hel del minnen ihop om man säger så. :)
Känner att jag åt lite för mycket så nu mår jag illa. Ska väl sova snart kanske. Dock så behöver jag ju inte det för imorgon har jag SOVMORGON!! Jag behöver inte gå upp klockan 6 som alla andra dagar den här veckan. Hur underbart är inte det? Så imorgon ska jag sooova.



|Drar till med en bild ifrån Tyskland på mig Victoria(tjejen jag och Karin bodde hos) och Karin. |
Saknar Tyskland!

Känner att jag inte lär somna än på ett tag så funderar på att fortsätta lite på en ny design jag börjat koda lite till. Blev sugen på det bara sådär, hehe

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0