HejochHå

Gissar på att nästan ingen av er är uppe vid den här tiden.. Men ska man på matte så är detta vad som krävs för att vara där i tid.. Min klass har kommit ut på dexter tror jag. Men min kod funkar inte så jag kan inte logga in :( Men jag såg den på nån blogg och ja, jag känner knappt någon kan jag säga.. Vet inte riktigt vad jag tycker om den. Men jag antar att man inte ska ta ut något i förväg och att jag väntar tills jag väl är där och får "va" med klassen tills jag säger vad jag tycker eller inte.

Nu måste jag iallafall in till ännu en dag med matte. Det tar på krafterna det där asså. Direkt efter sen ska jag till Karin på inflyttningsfika i hennes nya lägenhet, myys!

Aja, ha en bra torsdag så hörs vi troligtvis ikväll.

(Och Lindi, jag tänker på dig! Hoppas allt går bra. Ring mig ikväll!!!!<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0