HAPPY BIRTHDAY!

Nu har jag precis kommit hem. Hade en super rolig kväll/natt igår med ett gäng brudar. Både folk jag träffat förut och helt nya ansikten men det är alltid skoj att lära känna lite nytt folk! :)
Vi körde lite lekar, åt supergod mat, bastade, badade ,kollade film och snackade i mängder.  Underbart helt enkelt!
Och stort grattis till Becka och Ela som blev 16 år igår! Love u guys!♥

Jag hade inte med kameran igår så jag har tyvär inga bilder att visa :/ Men jag slänger in en bild på mig och becka ifrån förra sommaren tror jag. Eller om det är för två år sen, har ingen koll xD


Kommentarer
Postat av: Rebecka

superkul att du kom! :D

Love you <3

2010-08-08 @ 13:25:17
Postat av: Rebecka

superkul att du kom! :D

Love yaa <3

2010-08-08 @ 13:25:54
Postat av: Louise- rebecka

sv: Superkul att jag fick komma!

<33333

2010-08-08 @ 13:33:08
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/
Postat av: lovisa

helt grymt fint var det ! :D

2010-08-08 @ 21:56:26
URL: http://worldoflovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0