GODNATT

Så, nu har jag borstat mina små tänder och tvättat ansiktet så nu ska jag försöka sova tänkte jag mig. Måste försöka vända på dygnet.. Jag har endast 1 vecka kvar med sovmorgonar och underbara dagar som man kan göra lite som man vill. Sen är sommarlovet 2010 slut. Jag ska nämligen gå på såndär matte-grej sista veckan på lovet. Ni som ska börja gymnasiet vet nog vad jag snackar om. Typ en kurs så man förbereder sig lite för vad som komma skall i matten på gymnasiet. Det spelar ingen roll om man är dålig eller bra på matte , alla får gå. Så jag tänkte, varför inte liksom?

Aja, dags för Louise att sova nu iaf (om jag lyckas eftersom jag sov förut idag ,haha)

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

fin blogg! :D

2010-08-08 @ 11:20:56
URL: http://sofiaeliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0