FÖRSTA DAGEN

Nu är första dagen på gymnasiet avklarad. Känns väl helt okej.. Men det blir nog bättre tror jag :) Känner ju ingen i min klass än så länge :/
Åkte ju in till Becka och Ela igårkväll och där hade vi det riktigt mysigt med film,massa frukt och popcorn. Även en lång promenad ifrån kvantum innan det, haha
Gick upp vid 6 imorse och då började vi fixa med frukosten. Vi skulle fixa med pannkakor och lite allt möjligt. ;) Så efter ett tag kom Tilda och Lisa också så då blev det att äta och njuta av det allra sista innan skolan drog igång.
Ni är för bäst bruudar♥

Jag har inte ätit nått sen frukosten nu så det slog mig just att jag är väldans hungrig, haha Så jag ska väl gå och se om jag hittar mig något :)

Vi hörs ♥


Kommentarer
Postat av: frida

sv:åh va bra ! ja exakt så vare , fan så bra babe :D! <3

2010-08-24 @ 18:03:05
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/
Postat av: frida

sv: ja verkligen :D !<3

2010-08-24 @ 19:03:16
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0