FÅNGARNA PÅ FORTET

Sitter och kollar på Fångarna på fortet  snacka om nostalgi! Har många minnen ifrån fredagskvällarna som en liten skitunge med en chipsskål i knäet och hela familjen i soffan, haha Underbara tider det där. Inga bekymmer eller någonting.

Imorgon börjar skolan på riktigt, med schema och allt.  Redan klockan 08:20 börjar min första lektion och om jag inte minns helt fel så är det svenska , ifall nån ville veta asså ;) haha Dock så kan det ju vara en fördel om jag hittar mitt skåp först, hmm, kan bli lite problem där. Jag har inget lokalsinne för fem öre. Men det kan ju bli intressant! xD

Aja nu börjar programmet igen, Puss!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa, fångarna på fortet är mkt mkt bra och minns också degt sen man va liten :)

Hejade faktiskt på idol-laget, eftersom Eddie och jag har smått blivit vänner och nästan lärt känna varandra, så support ska man ju vara, men jaja, segt att de inte kom tll final -.-



Jaha, du har redan börjat skolan du ;)

Jag börjart inte fören i morron och riktiga lektionerna börjar ju inte fören på torsdag :)

Kraam och lycka tll ^^

2010-08-24 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0