DAY 2

Hey! :)
Nu har jag klarat av dag 2 på gymnasiet. Idag har vi haft vanliga lektioner. Fick dock reda på imorse när alla satt utanför klassrummet 08:20 att vi inte började förens 9:40. Våra mentorer hade inte sagt det till oss så det var ju jätte kul!-.- Så det blev att sitta i cafeterian ett bra tag..haha
Sen hade vi lite alla möjliga lektioner och tillsist naturkunskap med natalia. hehe Det var ju jätte lyckat, tror knappt det var någon som fattade vad hon sa och menade, haha

Kom hem runt halv 4 och då var jag typ död.. Hade jätte ont i huvudet och var hur trött som helst så det blev att ta det riktigt lugnt och kolla lite på tv. Sen åt jag lite och nu när mamma kom hem fick jag choklad, haha Jag har tydligen namnsdag idag. Det var mer än vad jag visste kan jag ju säga,hehe  Men grattis grattis till mig själv då ;)



Nu ska jag ta och tvätta mitt smutsiga hår och sedan vet jag inte vad som händer, sådant som märks helt enkelt ;)

LOOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0