BRA JOBBAT LOUISE

Jag hade planerat att jag skulle gå upp klockan 9 idag bara för att vända på dygnet lite så jag satte klockan på det. Tror ni jag gick upp då eller? Njae, inte direkt. Tryckte väl på snooze sådär en 10 gånger och sen stängde jag av alarmet och somnade om.. Vaknade vid halv 12 sen igen. Typiskt mig! haha Men men, jag har inget planerat denna dag så det gör inte så värst mycket. Jag får ta smällen nästa vecka när jag ska upp typ 7 varje morgon,hehe.
Idag ska jag städa mitt rum. Skulle ha gjort det igår men så blev det inte,tss.

På tal om något helt annat så har jag fixat klipptid nu. Imorgon. Verkligen på tiden kan jag säga, så nu ska allt det slitna bort!


Bild ifrån tyskland 6-11 juni 2010 Saknar det massor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0