BIRTHDAY PARTY!

Hej och hå vad jag har hunnit att blogga igår och idag. Tiden har helt enkelt inte räckt till till det..
Hela gårdagen spenderade jag iallafall hos Idalove(♥) Åkte dit på förmiddagen och så fixade vi inför kvällen då våran födelsedagsfest var. Vid klockan 18 trillade det in lite  folk och vi hade sedan en helgrym kväll ihop. Vi bjöd på mat och tårta (som vi så fint hade gjort själva,haha). Vi hann även med lite tävlingar och bad. Sen tillsist satt vi på ida's altan med filtar,massa ljus och chips och sånt och hade det huuur mysigt som helst. Vi fick också massa fina presenter, Tack så mycket! :)


Ida fixar med tårtan


Vackert vackert, haha


Födelsedagsbarnen ;)




Dags för lite mat :)


Bad! Dock väldigt suddig bild :/ (haha, fråga mig inte om vad jag gör xD Gissar på att jag försöker komma i vattnet utan att halka och slå ihjäl mig på allt sjögräs och alla stenar,haha)


Lindi och Rebecka ♥


En dålig mobilbild men mysigt hade vi! ;)


Bästa kvällen på länge! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0