20:51 FREDAGSKVÄLL

Nu sitter jag i soffan med lite chips och myyser ^^ Sådana kvällar behövs också ibland!
Bloggningen har så gott som legat på noll idag som ni troligtvis märkt. Kallas det blogg-torka? Jag har iallafall inte haft något vettigt att skriva om så då fick det bli :) Jag har suttit och fixat lite med en almanacka som jag tänker beställa. Kan ju va bra att ha lite koll på livet när allt sätter igång igen, hehe Jag tycker faktiskt att det ska bli skönt att få lite "rutin" igen. Även om jag gärna skulle ha sommarlov några veckor till.. Men jag tror det kommer bli skoj på gymnasiet! Bara jag hamnar i en bra klass så blir det nog toppen, men jag är skaapligt nervös! Vill veta klassen nu ju!!! :/ hehe
Men det löser sig nog med den saken! ;) Någon av er som ska gå samhäll-ekonomi föresten? :D
Foto ifrån 29 Juni  ( skaapligt gott! haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0