You can't lose it

Nu har jag kommit hem från sången och övat på glosor + meningar och skrivit klart talet. Talet ska handla om något typiskt svenskt och min fanatsi hade inte sin bästa dag så jag ska snacka om Ballerina kakor xD   Mina favoriter^^
Har också hunnit med att måla mina naglar i en härlig ljusrosa färg. Nagel-älskare som jag är så älskar jag när man har nymålade naglar. Känns fräscht och fint;)
Just nu sitter jag och kollar på top model samtidigt som jag kollar bloggar och lite. Rätt fin måndags kväll om jag får säga det själv. Nu ska jag ta tag i och kolla efter jackor,klänningar och T-shirtar.

See you tomorrow darlings! <33

Kommentarer
Postat av: IDA

Kan du inte lägga ut bilderna från i lördags?:d puss <33

2010-04-20 @ 13:30:27
URL: http://idaemeliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0