Brud-häng! ♥

Nu är jag hemma efter en rolig dag/kväll/natt/morgon i krafsnäs med ett gäng brudar! Fint vare:) En hel del stimm och skratt blev det. Vi skulle ha kollat på massa skräck filmer men vi kollade på en som sög och sen blev det inte av att kolla på fler. Eller jo, vi kollade på en nu innan vi åkte hem. Vi har också hunnit med att äta en himla massa tårta som karin så duktigt hade bakat. Mums!  Var ju där för att fira Karin som fyller 16 på torsdag.
Grattís vännen <3

Hade med mig kameran till stugan så tänkte att jag kunde visa lite bilder där ifrån. :)





Nu har jag en rasande syster här bredvid mig som skriker att hon ska ha denna dator. Orkar inte med henne så hon får väl som hon vill-.-
Nu ska jag sätta igång med ett engelska arbete och sen vid kl 6 ikäll ska jag på en extra streetdance träning eftersom vi har "uppvisning" den 7nde Maj! 

Pussar på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0