Tuesday!

Jag är inte så bra på att göra det jag lovar,hehe Blev ju som ni kanske märkte inga bilder igårkväll.. Fy på mig. Men jag skyller allt på matteboken (och top model,hehe). Matten gick iallafall rätt bra igår. Så det är bara att jag fortsätter repetera en massa så ska det nog gå bra på fredag :)
Det rätta ordet för skoldagen kan man nog säga är konstig. Ena stunden har jag varit sprudlande glad och sprallig pch andra stunden sur som tusan!? Humörsvängningar eller vad? haha Efter skolan blev det iallafall häng på fritidsgården med frida ett tag innan bussen in till dansen gick. Dansen sen gick iallafall fin fint och när den var slut satte vi oss på en sköön buss hem igen :)
Nu har jag iallafall redigerat klart bilderna så nu lovar jag på riktigt att de kommer vilken minut som helst. ;)

Smack!(K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0