Sunday

Hej på er :D

Usel uppdatering idag, i know! Men jag har haft annat än datorn för mig. Var tvungen att gå upp runt 9 idag för att va i kyrkan och sjunga 10:20. Det var kämpigt att komma upp men tillslut lyckades jag. Att sjunga gick bra och efter det åkte vi hem hit och fikade men en massa gott. Sen började jag med att städa mitt rum som jag kände att jag skjutit upp länge nog nu. Hann dock inte så långt alls för skulle på träning 4 så efter rummet blev långt ifrån klart. Kom nu hem ifrån träningen för ett tag sen och har efter det hunnit med att äta mat och efter det blåbärspaj ^^ Och nu snart tänkte jag väl att jag skulle fortsätta med städningen.. Ska även ta kort på det jag shoppade igår och försöka hinna med att ladda in lite bilder från gårdagen i datorn och sen här.. Och det lär ju ta sin lilla tid.

Nu ska jag iallafall ta tag i mitt liv och göra rummet fin fint :D

Vi hörs senare!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0