Stockholm | Bounce!

Shit vilken grym dag! Grymmaste på länge asså! Först en massa shopping och sen Bounce. Bounce var verkligen hur bra som helst. Synd bara att det var deras sista show :( Hade gärna sett dem fler gånger. Men tror att jag ska köpa filmerna ^^
Mums vad jag älskar dans! Kan ju säga att det var svårt att stå still där ibland,höhö. Kunde iofs joinat en gubbe som stod framför som stog och gungade/hoppade/små studsade lite då och då,haha
Dagen har även inhehållit en hel del skratt kan jag lova. Lisa,sascha och lindi, det är fina flickor det. Så som ni kanske förstått så kunde min dag inte ha blivit så mycket bättre.

Nu däremot väntar sängen.. Ska sjunga vid 11 imorgon så måste vara någorlunda vid liv kanske. Skulle iofs va ganska kul om jag somnade när vi sjunger,haha men så kul ska vi nog inte ha detxD

Men jag berättar mer om dagen imorgon. Kan lägga upp en massa bilder från dagen och även bilder på det jag shoppat. :)

Ursäkta mig men någon börjar visst bli lite övertrött.. hmm,vem kan det vara??

Okej, nu avslutar jag med ett kort och enkelt godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0