Ska iväg och sjunga!

Hello!
Har precis ätit lite mat och sitter nu och fördriver tiden här vid datorn. Borde egentligen plugga engelska glosor och skriva tal mitt engelska tal som ska vara klart imorgon men jag orkar verkligen inte just nu. Ska åka iväg och sjunga nu vid halv också så det är ju inte ens någon idé att jag tar fram böckerna. Så jag tar tag i det när jag kommer hem sen istället :) Ikväll har jag även tänkt att jag ska hinna med att kolla på en Jacka på Gina tricot (internet sidan) som jag funderar på att beställa och så ska jag för femtioelfte gången kolla runt på alla internet sidor efter en skolavslutnings klänning. Har kollat flera gånger men inte luckats hitta någon jag vill ha.. Det börjar ju faktiskt närma sig skolavsltningen så jag vill få det fixat. Hatar när man måste göra saker i sista minuten så jag ska se itill att det inte blir så den här gången. Måste även hitta en klänning att ha när vi är på odenskans några kvällar innan avslutningen med alla nior. + att jag måste ha en till klänning sen till kvällen den 18:nde.


Nu måste jag iallafall åka iväg och sjunga.
Vi ses ikväll!



♥/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0