Påskpartyt var grymt!!

Har inte haft en ledig stund förens nu. Kom hem runt halv 11 igår och då var jag verkligen heelt slut. Vilket kanske egentligen inte var så konstigt efter att jag först dansat linedance,vals,wiernervals,bugg och street i ca 4,5 timmar. Och sen efter det stå och dansa (hoppa) i 4 timmar på påskpartyt. Det känns som mina vader har gått av nu kan jag säga. Men street dansen som jag och lindi lärde ut gick super! Dom flesta tyckte den var jätte bra och rolig så jag är mer än nöjd. Sjukt kul var det också. Jag kanske borde satsa på att bli danslärare? haha
När alla dagens danspass var över gick jag, lindi linus och malin hem till malin och lockade och plattade hår och kollade one tre hill ett tag innan det var dags att gå mot fritidsgården och börja fixa och pynta innan festen skulle dra igång. Blåste en himlans massa ballonger. Var lite lagom yr sådär sen xD Festen sen blev iallafall GRYM! Den kunde knappt blivit bättre. Himlans drag på dansgolvet var det. Synd bara att det var sista påskpartyt på åby för mig bara. Eller ja, inte bara för mig utan för alla nior :(

Det var knappt så jag kom upp ur sängen imorse asså. Var så himlans trött och hade väldigt ont i vaderna. Men jag var ju tvungen. Skulle göra dagsverke, så jag tog cykeln (för första gången i år, snacka om vårkänslor!!)
farmor där jag städade i ca 3 timmar och sen var jag slutare än slutast så jag åkte hem och satte mig här vid datorn. ^^ Och sedan dess har jag suttit här,hehe. Har börjat fixa lite på en ny design här till bloggen men den är långt ifrån färdig så den lär inte komma upp än på ett tag. Vill bli klar med headern innan också. Så ni får stå ut med den gamla ett tag till.

Nu ska jag iallafall kolla på andra avenyn som jag missade igår. Men vi hörs senare. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0