Måndagens Outfit



Detta är vad jag glidit runt i i skolan denna underbara dag. Nej, jag skojar inte. Denna dag har varit grym! Måste bero på att jag fortfarande är galet glad efter Stockholms resan och Bounce i helgen. Har inte hunnit smälta det än asså. Så grymma var dom!  Det går verkligen inte att förklara. Dom var bara bäst helt enkelt.

Kan ju iofs också bero på att jag inte har en enda läxa (än så länge) den här veckan:D Hur underbart låter inte det på en skala? Dock så har jag tänkt att jag ska skriva klart mitt hälsa och även mitt bild arbete den här veckan även om det inte ska va klart på länge. Men pallar inte att skjuta upp det till sista minuten.

Kom precis hem efter en sångträning. Vi har börjat sjunga en massa sommarsånger som vi ska sjunga på sommar "konsterten" hur underbart är inte det då?? Det blev även bestämmt att vi ska åka på en resa till Liseberg i sommar. Kommer bli så himla kul! :D


Ska fixa lite på datorn nu och sen ska jag nog ta och sätta igång med hälsa arbetet :)

Byye!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0