Lördag i Linköping

Hallå! :D
Är nu hemma efter en bra dag på Ikea/ikano i Linköping. Är fotfarande inte frisk men jag struntar i det. Att må illa har väl ingen dött av? ;) Jag fick iallafall med mig lite grejer hem.  Köpte ett par gråa mjukisbyxor,2 par örhängen, hårsnoddar och sen det bästa av allt ett objektiv! :D:D Köpte det dock inte själv utan fick det av min pappa, tack! Det blev iallafall efter mycket om och men ett tele-objektiv med lite macro i. Hara inte hunnit testa det så mycket men det lilla jag har testat så har jag tyckt om det. Riktigt bra skärpa i det. Så det lär bli perfekt!
Har letat efter en skinnjacka hela dagen utan att ha hittat någon som fallit mig i smaken :( Jag som verkligen ville ha en ju. Men jag får väl helt enkelt fortsätta att leta..

Nu ska jag väl hitta på något skoj att göra. Kanske blir det att kolla lite på körslaget. Inte det bästa programmet kanske men det får duga en lördagskväll som denna. Ska också kolla på Djävulen bär prada sen också. Har sett den förut, but I like it!


Bild från 3 april-2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0