Kan inte tiden gå lite saktare när det är lov?

Tycker att påsklovet går liite för fort. Vill verkligen inte tilllbaka till skolan och den där äckliga aulan där man ska sitta och vara duktig på nationella proven.. Helst av allt vill jag bara ha en varm,varm sommardag på stranden med en vän och bara leva livet. Inte bry sig om allt annat. Får försöka hålla mig tills det blir sommar..

Var på träningen förut och den va skoj. Dock inte så mycket folk men det gick ändå. Ska visa upp på fredag på mejeriet.. Får väl se hur det går, känner mig inte sådär jätte pepp nu direkt men det kommer nog ;)

Har ingen aning om vad morgondagen kommer bjuda på. Skulle ha varit med Anna men det blev tyvär inte så. Men vi tar nog det på Söndag istället :) låter fint det!
Så jag lär väl sitta här vid datorn en del imorgon. Och om det är fint väder ska jag nog faktiskt antingen ut och springa eller gå på en promenad. Känner att jag måste röra på fläsket lite,haha

Ska nog snart gå och lägga mig. Är hur trött som helst så med det säger väl jag Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0