Godnatt♥

Har mått illa hela dagen och inte mått alls bra. Så jag har mest slappat hela dagen. Får hoppas att jag inte blir sjuk bara :( Ska ju va med på uppvisningen med cheerleadingen imorgon och sen ska jag förmodligen till Linköping på lördag. Vill inte missa något av det så jag ska se till att jag inte blir sjuk. Så jag får väl tavoch gå och lägga mig nu även om det tar emot. När det är lov ska man ju sitta uppe halva nätterna bara för att man får sova hur länge man vill på mornarna^^ Men jag antar att det är bäst för både mig och mina cheer-polers att jag går och lägger mig. Tror att dom gärna vill ha en frisk Louise där på uppvisningen imorn ;)

Godnatt fina läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0