Friday, I'm In Love!

Blev inte alls sådär glad när jag kollade ut genom fönstret imorse. Tristare väder finns ju inte.. Alldeles grått och tråkigt. Det blev ju inte bättre av att tanken på att jag skulle ha nationella matteprov direkt på morgen ständigt var i mitt huvud. Och usch för det där himla provet säger jag. Visst,det gick inte jätte dåligt men jag är långt ifrån nöjd! Jag hann inte ens klart med sista uppgiften.  Det värsta är bara att det här inte var det sista matte provet, utan det värsta är på torsdag nästa vecka, så jag funderar starkt på att gå och dränka mig eller nått. Okej, inte riktigt kanske. Men jag vill verkligen inte göra det där. Jag vill ju ha kvar mitt VG ju. På såna här nationella prov blir jag så himla nervös och fuckar upp allt ihop så det där provet kommer säkert göra så att jag får ett sånt där äckligt fult G i betyget. Mitt mål är ju att inte ha ett enda G när jag slutar nian. Just nu har jag 2 MVG 4 G (alla no-ämnenaxD) och resten VG. Så visst det är väl inte jätte dåliga betyg men jag är inte nöjd. Men nu har jag en hel helg framför mig som jag inte ska tänka på skolan i ett enda dugg. Eller jo, jag måste fixa ett tal på engelska :/ Men det går nog rätt fort:)
Annars i helgen så ska jag:
Lördag : Vara i Gamleby centrum med cheerleadingen och ha lite uppvisning och lite mellan 10-14. Sen vid halv 4 ska jag till en stuga med ett gäng brudar och fira Karin. :) Vi sover även där.

Söndag: Är fortfarande i stugan på morgonen, men åker väl hem där på förmiddagen nångång tror jag. Sen klockan 18 har jag streetdance träning på mejeriet.


Det var min helg i stora drag och jag tror den kommer bli toppen! :D



Nu ska jag fortsätta att ta det lugnt och bara göra ingenting för det är jag grym på! ;)

Hugs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0