Förkyld :(

Sitter här och knaprar halstabetter. Har gått och blivit förkyld. Typiskt såhär i påsk och i början av lovet. Vet inte hur många gånger jag nyst idag,haha Men har iallafall varit ute på en mysig foto-promenad med kusinen♥ Det blev en hel del bilder så har tänkt att jag ska redigera dom imorgon och sen visa några här fram över :)


Men innan jag hinner nysa ner hela datorn så tackar jag för mig och säger godnatt efter en dag med usel uppdatering. Och tyvär så tror jag inte att den kommer bli så mycket bättre imorgon. Ska nämligen till farmor och dom på förmiddagen och sen på eftermiddagen ska vi till gamleby och fira påsk och ett antal födelsedagar med släkten på mammas sida. Så jag får se till att jag får en riktigt skönhets sömn nu så att jag vaknar upp frisk imorgon.. Vilket inte är så troligt, men man kan ju alltid hoppas. :)

 

Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0