Every time you go

Jahopp, nu är ja hemma igen. Det har varit 2 super dagar med Frida. Hur många foton som helst har tagits,en sjukt dålig film har hyrts och setts, en mumsig kladdkaka har bakats och ätits, liiite för mycket godis och sånt har ätits(haha), en massa snack har snackats, en trevlig busstur in till stan med 2 konstiga tanter bredvid har gjorts, en himla massa letande efter skinnjackor till både mig och frida har gjorts, en mysig fika på Tant Grön har ätits, och tillsist har en massa flumm på Rusta gjorts. Låter fin fint tycker jag! Och jag kan knappt vänta längre innan jag ska börja redigera alla bilderna. hehe 
Ska även fixa ihop en ny header (igen), jag vet jag är konstig xD


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0