En tur till stan

Det blev en tur in till stan med frida efter skolan idag. Jag var verkligen tvungen att köpa ett par solglasögon! Det har ju blivit så himlans soligt och underbart nu så var ju tvungen att ha ett par. Råkade sätta mig på mina förra året (?)xD (typiskt mig) Hittade iallafall ett par på hm som var het okej. :) Det blev även att köpa glass sen också. Känner att sommaren närmar sig mer och mer för varje dag nu och jag älskart! Har gått runt i tunna strumpbyxor,kjol och linne idag utan att frysa och då är det varmt! :) Kom iallafall hem ifrån stan för en liten stund sen och ska väl när som helst sätta mig med matten. Provet är ju imorgon och jag är sjukt nervös :S Men det ska nog gå bra. Kan ju inte göra bättre än mitt bästa så det får väl räcka;)

Något jag glömt att säga är att jag fått hem alla 100 bilderna som jag framkallat från extrafilm. Superkul! Så ska en vacker dag köpa mig ett album och en massa ramar och fixa lite. :D Måste ju bli klar med min foto-vägg någongång ju! ^^


Nu ska jag väl plocka fram matteböckerna, även om det tar emot...

Pussar på er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0