Dags för lite matte

Känner att jag verkligen måste plugga på som tusan nu till fredag då det är dags för nationella matte. Jag vill inte :( Men jag ska se till att det går bra. Jag ska bli nöjd!
Dagen har iallafall varit väldigt fräschig (påhittat ord a la Louise,haha) Det var inte så farligt som jag trodde att börja skolan igen. Riktigt snabbt har dagen gått dessutom :D Och humöret har varit på topp så en riktig toppen dag har det varit. Håller på att ladda in bilder från kameran till datorn för fullt så ikväll lär de första bilderna som är tagna med det nya objektivet komma upp. Det blir niice. Var ute och knäppte några bilder på alla fina blommor som kommit upp igår kväll. Vår!

Nu ska jag fixa med bilderna och sen blir det matte.

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0