Lördagskväll!;)

Sitter framför tv'n med datorn i knäet och kollar på fotboll, är inte alls så intresserad av fotboll men det är ju sverige som spelar och då ska man ju kollaxD nevars har inget annat att göra så varför inte liksom!?
Sverige leder iallafall med 1-0 det är ju alltid nått:)

Det har inte hänt alls mycket under denna dag.. Har suttit vid datorn helaa dagen typ, kul liv liksom, haha
Börjar bli förkyld så det är nog bra att ta det lugnt! (Y)
Men jag har iaf kollat ut lite kläder jag ska beställa från hm:) skulle egentligen skickat efter det ikväll men syster ville kolla om hon skulle köpa nått och hon e inte hemma så det får bli imorgon:)Känner att jag vill få in  lite nya grejer i garderoben. Lite varma mysiga höstkoftor sitter ju aldrig fel^^
Ska se om jag hittar nått mer att klicka hem nu:)

Louiiseeriksson

Love L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0