Precis vaknat

Vaknade precis. Kände starkt för en sovmorgon så så fick det bli. Varför inte liksom? jag ska endå inte göra något speciellt denna tråkiga söndag. Jag har inte ens varit nere och ätit frukost än, men jag får väl göra det när jag skrivit klart detta inlägg..
Somsagt så ska jag inte göra ett skit idag. Lite tråkigt enligt mig men endå lite skönt med sådana dagar ibland. Imorgon ska jag va med Frida iaf och vi ska gå på stan och va sen på kvällen också.:) Det ska bli väldans kul!

På tal om något annat så känner jag starkt för att färga mitt hår igen. Fast denna gång permanent då ist för toning. Orkar inte med att det ska gå ur efter bara några veckor. Så denna gång blir det att färga det permanent till en riktigt mörkbrun färg. Måste bara hitta någon som kan göra det år mig. Men det löser sig nog:)

Frukosten ropar på mig
Vi hörs!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0