Näst sista dagen detta år.

Det känns faktiskt lite sorgligt när man tänker att det bara är en dag kvar på år  2009. Detta har varit ett bra år,jag har träffast massor av nya människor som gör mitt liv mycket lättare:) Allt annat har också varit bra! Så nu satsar jag på att 2010 ska bli minst lika bra och att jag väljer rätt linje att gå på gymnasiet, en linje jag trivs på. Just nu har jag ingen aning om vad jag ska välja. Jag vill ha rätt så mycket plugg men även praktiska saker. Detta blir inte lätt:(  Men det blir nog bra i slutendan.
Dagen då: Jag har varit i stan igenxD Åker dit varannan dag  typ haha. Idag har jag inte hittat så mkt iaf. Har inte varit så mycket nere på stan vi har mest varit vid skokällaren och rusta och sådana affärer:) Köpte en parfym på Rusta för endast 40kr som lukta hur gott som helst. Vanilj luktar den:) Visst det är väl kanske ingen bra parfym men 40kr liksom vad gör det?? Men duktig som jag är tappar jag den påväg till bilen-.- Duktigt louise!!!! Så det var tur att den var billig för jag gick in och köpte en ny sen^^ Jag köpte också ett as snyggt armband där också. Ja det var nog det jag köpte idag. Vi var inte i stan så länge så hann inte med så mkt, eller jo juste jag köpte en massa ramar på jysk också.. Ska göra en fotovägg i mitt rum som ska bestå av bara svartvita foton. Det kommer nog bli skitsnyggt! Ikväll ska jag på bio med Lindi och hennes pojkvän. Vi ska se Avatar. Någon som sett den? är den bra? Jag har iallafall hört att den är jätte bra gjord med massa bra scener i, stämmer det?
Men bion börjar inte förens kl 17.30 så det är ju ett tag kvar.
See you later! ;*

 

Love L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0