Lucia!

Luciadagen idag då:) Myys!
Just nu sitter jag här och kollar runt på lite bloggar och lyssnar på musik. Klockan 17 ska jag vara tärna i  Gamlebysluciatåg. Ska bli jätte skoj! Innan dess ska jag försöka hinna med att göra lite matte och locka håret. Men det borde jag ju hinna det är ju typ 2-3 timmar kvar.
Jag är faktiskt inte ett dugg nervös inför ikväll men det kommer nog snart gissar jag. Skönt att man inte är lucia iallafall. Det klarade jag av i fredags i skolan. Det gick super, jag lyckades till och med att inte ramla, haha
Synd bara att vissa (nämner inga namn) tror att dom sjunger jätte bra så dom tar i och försöker överrösta alla andra fast att dom sjunger falskt.:/ Inte det roligaste!-.-
Idag har jag äntligen hunnit med att hänga upp julstjärnan och julgardinerna!(stolt) haha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0