Juldagen

Juldagen idag då:)
Hade en jättebra julafton igår med massor av mat, godis och julklappar. Känner mig lagom mätt så här nästa dag. Fick knappt i mig någon frukost alls. Jag fick många julklappar och jag är väldigt nöjd med det jag fick, jag fick även en hel del pengar så blir att shoppa massa nåndag snart =D Funderade ett tag på att köpa en ny mobil för lite av pengarna men när jag funderarde lite kom jag fram till att jag faktiskt har en ganska så ny mobil som funkar bra, jag köpte den i somras så den är ju bara ett halvår. Så jag ska köpa kläder och sånt för pengarna ist. Mycket roligare enligt mig^^
Idag händer det inte så mkt. Är väldigt trött och har ont i halsen så ska bara ta det lugnt. Har tänkt mig att jag ska rensa ur garderoben snart om jag orkar vill säga. Jag ska även måla naglarna sen:)

Jag bjuder på en härlig snöbild ifrån början av året ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0