Hemma igen:D

Nu är jag hemma efter 2underbara dagar med Ida:) Vi har haft det hur bra som helst!
När jag kom in till stan igår mötte jag upp ida och sen gick vi och åt pizza. Sen var det julklappshandling som gällde, det gick bra är klar med alla julklapparna nu, hur skönt som helst! Hittade även lite grejer till mig själv b.la en svart och vit randig trörja ifrån hm, T-shirt ifrån hm, deo, ögonskuggor och ett franskmanikyr sett. Väldigt niice! Efter shoppingen åkte vi hem till Ida och där började vi med att baka pepparkakor:) Julmys på hööög nivå!!
Sen åt vi och sen målade vi naglarna med franskmanikyr. Satte även dit lite söta blommor på naglarna. Väldans vackert, haha.
Sen hände det nt så mkt mer den kvällen. Sen när vi baknade imorse åt vi frukost och chillade lite. Sen skjutsade dem mig till bussen och nu sitter jag här vid datorn när jag igentligen borde städa mitt rum och slå in alla julklappar. Men att städa tar emot!
Tack för dagarna Ida! Måste göras om snart!! <33

Lite bilder:

Pepparkaksbaket



Ida <33

Fransk manikyr:)

Nu ska jag väl ta tag i städandet-.-

Puss på er<33


Kommentarer
Postat av: i

tack lollo för 2 underbara dagar med dig! Jag gillar dig, skarpt!

2009-12-23 @ 20:57:33
URL: http://idaemeliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0