Hata snö!

Åh vad jag hatar snön asså! Visst det är kul med lite snö speciellt såhär vid jul men inte så mycket så att man knappt kan gå utanför dörren utan att man ser ut som en snögubbe täckt med snö efter några minuter! Inte okej!
Och alla i skolan som springer runt och kastar snö och mular allt och alla.
Haha jag halkade idag i skolan duktig som jag är. Gick och skrattade åt att lindi,sanna och hawa hade halkat på exakt samma ställe samtidigt och helt plötsligt sitter även jag i snön, haha lite kul va det faktiskt.
Dagen i skolan har varit rätt lugnt inga jobbiga lektioner alls. Det är mest att gå runt och sånt nu såhär i slutet av terminen betygen är satta så man behöver ju inte tänka så mkt på plugget. Vi kollar mest film på lektionernaxD Inte mig emot.

Efter skolan följde jag med frida hem och sen åkte vi in till stan och kolla på nått spex där hilda och ida och massa andra va med:) Super duktiga va ni!<3
Det är typ vad min dag har bestått av:)
Imorn blir det att va med i tårtbakartävlingen på gårn med Lindi, vi ska göra finaste och godaste tårtan någonsin! haha naat!

Love L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0