Friiida<33

Dålig uppdatering idag och igår. Men det beror på att bästafrida har varit här:)<3
Det var först bara tänkt att vi skulle gå på stan och sen åka hem och va här ne stund på kvällen men så blev det inte. Utan när vi kom hem här drogs det igång med färgande av mitt hår. Så nu är det väldans mörkbrunt(Y)
Tack för att du hjälpte mig Frida<33
Jag har inte alls vant mig vid det än, blir chockad varenda gång jag går förbi en spegel och måste stanna till för att se så att det verkligen är mig självjag ser, haha  Men jag vänjer mig nog snart:) Rundan på stan blev iallafall hur mysig som helst! Hittade inte så mycket men lite grejer fick komma hem till mig. En mössa, en halsduk, en tröja med låg rygg och en himla massa smycken. Har blivit helt kär i outfits som bara består av svarta plagg och sedan massa smycken av alla slag, skitsnyggt enligt mig! Vi gick också till stans mysigaste och godaste café, Tantgrön. Kycklingmackan där är helt klart den bästa asså, mums!! Tog en buss hem ifrån stan vid 4 typ och då blev det somsagt att färga håret:) Sen gjorde vi popcorn och kollade på filmen World Trade Center hur bra som helst fast väldans sorglig. Jag är sån som börjar tjuta till filmer som knappt ens är sorgliga så jag och frida satt här med tårar i ögonen men det löste sig ju tillslut som i de flesta filmer. Som tur är. Blev tillslut lite sömn också, vi vaknade inte förens 12 idag haha Och denna dag har bestått av kladdkaka och singstar(A) underbart!
Sen åkte jag till Gamleby och bakade pepparkakor hos mormor. Pepparkaksdeg är bland det bästa alltså såå mycket goda en pepparkakorna när man haft dem i ugnen!
Lägger upp en bild på min nya hårgfärg senare.

Puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0