Braa dag

Idag har jag gått runt med ett leende på läpparna.  Jag vet inte riktigt varför men det kan ju bero på att jag får jullov imorgon och att det är julafton på torsdag:) Det kan ju också bero på att jag har jordens bästa vänner!:) Imorgon är det jag som kommer sätta mig på en buss på väg till en av dem. Vi kommer ha det såå bäst asså Ida!<3
Såg också att jag hade fått barnbidraget idag så imorn blire lite shopping:):D  Sånt gillast starkt!
Idag i skolan har vi inte haft vanliga lektioner utan på morgonen planterade vi julblommor som vi sålt för att tjäna pengar till klassresan nästa termin. Sen efter det kolla vi på film och sen var det fika och städning av skåpen som gällde:)  Efter fikan pch det va det lunch men då va man ju inte ett dugg hungrig efter att ha ätit mackor och pepparkakor så Lindi och jag hade skaapligt lång lunchrast. Sen efter lunchen drog jag och lina upp till tjustvallen och åkte skridskor, haha
Lina drog till med väldans vackra ramlingar asså! haha Dock så fanns det pojkar där som tog hem priset för allra snyggast, hah
Men nu ska jag se om dcet finns nått bra att kolla på på tv'n:)
Puss!

Notera att det är underbart utan läxor!(A)





Kommentarer
Postat av: kajsa

vad söt du är :)!

ha ett riktigt bra jullov nu ;*

2009-12-22 @ 23:45:44
URL: http://fraknar.blogg.se/
Postat av: Louise

Ska du säga! sötare än dig finns ju inte!:O

Detsamma<3

2009-12-23 @ 14:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0