22:49

Dagen har spenderats med Milla på stan. Det var på tiden att vi träffades tycker jag! Det är ju år och dagar sen sist.. Jag har hittat massa fina julklappar och nu har jag nästan köpt klart alla för i år. Bara lite små grejer kvar:) Men det fixar jag på Tisdag då jag ska va med Idalove<3  På stan hann vi även med en fika på Cafe kannan med varmchoklad och lite annat. Mums! Varm choklade med grädde på är nog det bästa så här på vintern.
Imorgon är det storstädning på mitt rum som gäller, usch! Jag hatar verkligen att städa men det behövs kan jag lova just nu ser man inte ens golvet och det kan ju vara en fördel om man ska kunna gå där. heh
Ska även slå in alla julklappar imorgon och lite annat ska fixas också. Juste jag ska sjunga imorgonkväll också. Det hade jag nästan glömtxD Men det blir nog bra, dock så kan jag typ inte en enda av låtarna som vi ska sjunga men det löser sig, hah

Mina dagar framöver är rätt så fullproppade om man säger så:

Söndag(imorgon)- Städa + julkonsert

Måndag-  körövning? fixa klart det jag inte hinner på söndagen

Tisdag- skolavslutning, åka in till ida och sova där, handla de sista julklapparna

Onsdag- va hos ida sen åka hem och fixa allt som ska göras den 23:) (enligt mig är dagen föra julafton mysigast av alla, känslan man får när man slår in alla paket,pyntar granen, går och lägger sig och tänker imorgon är det julafton) Jag känner mig som ett litet barn när man tänker på allt det där xD

Torsdag- JULAFTON:D



                                                                                               Kan inte hålla tankarna borta ifrån dig


Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0